Retourneren, annuleren en klachten.

 

Retourneren - Herroepingsrecht:

Bij BestMeubels.nl mag je 14 dagen nadenken over je aankoop.

Zo kun je alles bekijken en beoordelen.

Mocht je aankoop toch niet geheel naar wens zijn, dan kun je deze retourneren zonder opgave van reden.

14 dagen recht van retour indien het product niet aan uw verwachtingen voldoet.

Deze periode gaat in nadat u het product heeft ontvangen.

U kunt het complete, ongebruikte, onbeschadigde product terugsturen.

Indien mogelijk in de originele fabrieksverpakking.

Wij vragen u het product in een zo oorspronkelijk mogelijke staat te retourneren.

De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening. 

Retourneren voor eigen rekening en risico is:

- Voor eigen rekening: de koper betaalt de verzendkosten voor het retourneren.

- Voor eigen risico: voor schade, verlies of diefstal van de retourzending is de koper aansprakelijk.

Stuur ons altijd een track en trace code van uw retourzending.

Binnen 14 dagen nadat wij het product van u terug hebben ontvangen storten wij uw aankoopbedrag terug.

Het geld wordt gestort op het rekeningnummer van de koper waarvan wij de betaling hebben ontvangen. 

U kunt gebruik maken van het Herroepingsformulier om van uw aankoop af te zien, en deze aan ons e-mailen of opsturen. Dit is niet verplicht. 

 

U kunt het formulier hier downloaden: 

 


Stuur jouw retourartikelen mits ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele, onbeschadigde verpakking met een kopie van de pakbon naar:

Retouradres:
Danimex - BestMeubels

Maasdijk 52a

2691 NV 's-Gravenzande

 

 

Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd.


 

Bestelling annuleren:

 

Heb je online een bestelling gedaan, maar wil je deze toch annuleren?

Dan kun je contact opnemen met ons per e-mail : info@bestmeubels.nl

of telefonisch +31645252207

Wij kunnen de order voor je achterhalen en de bezorgprocedure stoppen.



Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:
BestMeubels

  • Verhulstlaan 21
  •  2692 BN 's-Gravenzande

 

Info@bestmeubels.nl
+31645252207


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar BestMeubels.nl bij is aangesloten.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

LET OP - Afgeprijsde producten

 


De producten die bij ons afgeprijsd zijn kunnen wij niet altijd opnieuw bij de fabrikant bestellen, omdat ze uit een collectie kunnen zij.
Let goed op: als je iets kapot maakt tijdens de montage kunnen wij niet altijd nieuwe delen voor je regelen.