LET OP ! ! !

 

In de periode van 7 t/m 24 juli zijn wij met vakantie.
U kunt gewoon uw bestelling plaatsen en deze zullen worden geleverd
vanaf week 30. U dient er rekening mee te houden dat de bezorging
wat vertraging oplevert.

Indien u vragen heeft over de levering van de bestelde producten,
neem dan telefonisch contact op met BestMeubels Klantenservice:
tel.: 0174 – 78 53 65 of via de mail: inof@bestmeubels.nl


Retourneren, annuleren en klachten.

 

Retourneren - Herroepingsrecht:

Bij BestMeubels.nl mag je 14 dagen nadenken over je aankoop.

Zo kun je alles bekijken en beoordelen.

Mocht je aankoop toch niet geheel naar wens zijn, dan kun je deze retourneren zonder opgave van reden.

14 dagen recht van retour indien het product niet aan uw verwachtingen voldoet.

Deze periode gaat in nadat u het product heeft ontvangen.

U kunt het complete, ongebruikte, onbeschadigde product terugsturen.

Indien mogelijk in de originele fabrieksverpakking.

Wij vragen u het product in een zo oorspronkelijk mogelijke staat te retourneren.

De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening.

Stuur ons altijd een track en trace code van uw retourzending.

Binnen 14 dagen nadat wij het product van u terug hebben ontvangen storten wij uw aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten die u eventueel heeft betaald bij het bestellen van het product. 

Het geld wordt gestort op het rekeningnummer van de koper waarvan wij de betaling hebben ontvangen. 

U kunt gebruik maken van het Herroepingsformulier om van uw aankoop af te zien, en deze aan ons e-mailen of opsturen. Dit is niet verplicht. 

 

U kunt het formulier hier downloaden: 

Retourformulier PDF 


Stuur jouw retourartikelen mits ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele, onbeschadigde verpakking met een kopie van de pakbon naar:

Retouradres:
Danimex - BestMeubels
Maasdijk 36 a
2691 NT 's-Gravenzande

 

Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd.


 

Bestelling annuleren:

 

Heb je online een bestelling gedaan, maar wil je deze toch annuleren?

Dan kun je contact opnemen met ons per e-mail : info@bestmeubels.nl

of telefonisch +31 (0)174-785365.

Wij kunnen de order voor je achterhalen en de bezorgprocedure stoppen.



Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:
BestMeubels
Maasdijk 36a

2691NT 's-Gravenzande

Info@bestmeubels.nl
0174-785 365


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar BestMeubels.nl bij is aangesloten.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


 

Download hier het:

Retourformulier PDF 

De verzendkosten bij het retourneren komen voor rekening van de klant. 


Danimex - BestMeubels
Maasdijk 36 a
2691 NT 's-Gravenzande
T: +31 (0) 174 785 365                        
E: info@bestmeubels.nl
K.v.K.nr:  57642915
BTW  nr :  NL253309955B01
Rabobank IBAN nummer: NL 58 RABO 0340 7643 76